Besplatnu online radionica: Meditacijom do unutarnjeg mira

Srdačno vas pozivamo na
besplatnu online radionicu Meditacijom do unutarnjeg mira
Uz pomoć vođene meditacije smanjite osjećaj stresa i povećajte doživljaj samoostvarenja!

Srijeda, 15. ožujka, 19 – 20.30 sati
Online

Umjesto da uporno nastojimo promijeniti i kontrolirati situacije i ljude, praksa meditacije vraća nas jednostavnoj spoznaji da se s vanjskim izazovima možemo lakše suočavati onda kada pronađemo oslonac u sebi i počnemo ga osnaživati. Okrećući se sebi i svom unutarnjem miru, s mnogo više prihvaćanja i snage možemo odgovoriti na sve što se oko nas događa, ali i osnažiti gotovo zaboravljeno zadovoljstvo životom, iskustvo ljepote svijeta i radost dijeljenja s drugima.

Na ovoj radionici govorit ćemo o tome što je meditacija, kako početi meditirati te koja su najčešća uvjerenja o meditaciji. Uz vježbu promišljanja, provest ćemo meditaciju opuštanja, na kojoj ćemo postupno opuštati dijelove tijela s ciljem dubljeg povezivanja s njim, ali i otpuštanja kontrole i očekivanja, čemu teži naš um. Na jednostavan način ugodit ćemo svoj instrument tijela, smiriti misli te osjetiti svoj prirodni unutarnji mir i zadovoljstvo koji su već prisutni u nama.

Ako vaša praksa nastavi biti redovita, vrlo je vjerojatno da će se povećati vaše mentalno, emocionalno i duhovno blagostanje, vaša vitalnost i otvorenost za nove pustolovine života.


Utjecaji meditacije na tijelo, psihu i duh već su uvelike poznati, no ipak spomenimo neke:
• poboljšava umijeće upravljanja sobom u stresnim i kriznim situacijama
• poboljšava emocionalno blagostanje (u slučaju tjeskobe, depresije, nemira…)
• ublažava zdravstvene tegobe (poput poremećaja spavanja, krvnog tlaka, bolova…)
• poboljšava koncentraciju, pamćenje i radni elan • donosi više ravnoteže među raznim područjima života
• povećava strpljenje i toleranciju te empatiju za sebe i druge • smiruje um i povećava osjećaj prisutnosti u sadašnjem trenutku • povećava razinu svijesti o sebi, drugima i životu…

Preporuke kao priprema za meditaciju:
• važno je da za vrijeme susreta smanjite okolnu buku na minimum, pogotovo ako ste početnik u meditaciji
• odredite ugodno mjesto gdje se možete opustiti i biti sami
• odjenite udobnu odjeću – nećemo vježbati fizički, već radi što većeg opuštanja
• ako je moguće, večerajte najmanje sat vremena prije susreta ili nakon njega kako bi se smanjio osjećaj pospanosti tijekom meditacije
• dobro je pokraj sebe imati bilježnicu i olovku zbog kratkih bilješki.

Voditeljica: Sandra Baksa, prof., trenerica osobnog razvoja
Svakodnevno prakticira meditaciju već 25 godina, a do sada je održala brojne tečajeve i treninge meditacije. U svojim grupnim i individualnim programima (osobni menadžment, istraživanje više svrhe, upravljanje emocijama, rad s arhetipovima, nenasilna komunikacija…) koristi se meditacijom kao jednim od osnovnih alata za opuštanje, otpuštanje štetnih obrazaca misli i emocija, povezivanje s unutarnjim mirom i mudrošću, za povratak u autentični dio sebe te povećanje radosti i kreativnosti u životu.

Nakon ove radionice slijedi Online trening meditacije, koji će se održavati u obliku dvosatnih susreta jednom tjedno, u trajanju od 4 tjedna.

Prijave:
Molim vas da prijave sa svojim imenom i prezimenom pošaljete na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili 091 1770 550 kako biste dobili upute o online platformi putem koje ćete sudjelovati na radionici. Prijave se primaju do srijede, 15. ožujka, do 15 sati.

Pozivnicu za ovaj program slobodno možete proslijediti svojim kontaktima – nikakvo predznanje nije potrebno!
Radujemo se zajedničkim trenucima i doživljajima!

 

Upišite se ovdje na naš newsletter listu: